onsdag, januar 20Slanketips, Slankekur og slankeopskrifter

Sådan bliver du slank uden en slankekur

Hvis du nogensinde har gået på en diæt for at tabe nogle kilo og få den drømme tynde form, har du sandsynligvis forstået, at slankekure sjældent er sjove. Kostplaner med alt lige fra Keto kaffe til at faste, er designet til at fratage dig de ting, som du har lyst til. Nogle af disse generelle planer for vægttab fungerer muligvis inden for en kort tidsramme, men spørgsmålet er, om de virker i de lange løb. Derfor vil vi her komme med nogle tips til, hvordan du kan blive slank uden at gå på slankekur.

Sådan bliver du slank uden en slankekur

Gå all in

Det første skridt til at få en tynd og slank krop hurtigt og holde fedtet væk for evigt er at lægge en indsats i at forfølge en sund livsstil, især hvis du lige er begyndt på den. I starten tager det noget forberedelse og planlægning fra din side, som typisk vil blive nemmere med tiden.

Du skal vide nøjagtigt, hvor meget vægt du er villig til at tabe, og i hvor lang tid du vil tage om at prøve at nå dette mål, og så skal du gå videre med denne livsstil.

Så vær forberedt på at løbe i vanskeligheder, især i den første måned, når du prøver at komme ud af dine usunde vaner og udvikler nye, sunde vaner. Du tog ikke disse kilo på natten over, så du slipper heller ikke af med dem natten over.

Drop junkfood

Den første handling, der skal udføres fra din side, er at slippe af med alt det usunde og junkfood, du har i dit hjem eller som du bestiller udefra.

Utvivlsomt er disse junkfood ansvarlige for alle de dårlige følelser af frustration, skuffelse, uretfærdighed og angst. Smid dem bare ud, ellers vil du blive fristet til at snacke dem hver gang du åbner dit køleskab eller fryser. Du skal holde øje med alt, hvad der kommer i din mund.

I stedet skal du finde et sted til opbevaring af dine sundere måltider, som du har forberedt på forhånd, således at når du åbner dit køleskab eller fryser, vil nogle sundere fødevarer være tilgængelige til at vælge imellem.

Junkfood består af alle former for sodavand, alkohol, sukkerdrikke, snacks (popcorn, chips, kager, is, slik osv.) Og alle slags forarbejdede fødevare. De vanedannende ingredienser, der er blevet brugt i disse fødevarer, får dig til at spise mere af dem og dermed tage på fremfor at tabe dig.